zondag 11 maart 2012

Hein's hoekje, deel 1: Handsome Poets

In Amsterdam in de Melkweg speelde de te gekke Handsom Poets. En het voorkoortje Kerstmis liedjes, omdat het Kerstmis was natuurlijk. Iedereen moest ook verplicht een kerstmuts op. Het zag er zo natuurlijk gezelliger uit. (Het moest wel maar niet iedereen deed het) zoals Wout gaf mij zijn kerstmuts en mijn moeder ook. Dus had ik 3 mutsen op. Ze begonnen toen opeens te spelen. En natuurlijk ook Dance the War is over. Dat is gewoon hun lied. Toen gingen ze weg, van het podium af. Wij allemaal roepen: We want more, we want more!" en het slaagde ook nog! Nog een paar liedjes deden ze. Toen was het echt over. (Jammer) maar erna kwamen ze allemaal nog. En ik heb natuurlijk handtekeningen gescoord. Allemaal! En nu heb ik een hele muts vol met de handtekeningen. Super. Dit was Hein de Haan en ik hoop dat je het leuk vindt om te weten hoe ik heb geswingd!

Hein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten