vrijdag 17 februari 2012

RIP Whitney Houston (1)


Ja, de Amy editie is nog niet uit of de volgende zangeres stijgt ten hemel. Hoewel ik geen superfan van Whitney Houston ben, heb ik altijd een goed gevoel bij haar ballads gehad. In 1986 trad ze op tijdens het Montreux Festival en ik was daar. Ik heb vier dagen lang de hele wereldtop voorbij zien komen. Alle grote artiesten stonden op het podium. Whitney stond niet op het podium, maar midden in een kring gevormd door het publiek. Daar zong ze onder andere One Moment in Time a capella op een paar meter afstand en ik schoot ervan vol. Altijd als ik daaraan denk krijg ik weer tranen in mijn ogen. Een klein rank vrouwtje met een enorm stemgeluid, ik ging er toen echt van janken en dat heb ik eigenlijk nooit. Verdorie, nu begint het weer.
Groetjes,
Tineke G

Geen opmerkingen:

Een reactie posten