dinsdag 26 juni 2012

Hein's hoekje, deel 4: Toploader in Paradiso

Foto K. van der Borght
Foto K. van der Borght
Foto K. van der Borght


Hein is 11, speelt gitaar, schrijft voor de schoolkrant en voor WoNoBloG

Was bij Toploader. Met me moeder en Wout. Met als de zanger helemaal gek. Niet als van gek gek. Maar hij ging helemaal los op de muziek. En iedereen ging ook uit ze dak bij DANCING IN THE MOONLIGHT want het is ook een te gek nummer. Helaas ik kon nog niet alles verstaan maar wel erg veel.  Dus daarom vond ik het nog even leuk met die te gekke muziek van Toploader (aanrader) in het begin ging het allemaal welletjes totdat we uit de tram kwamen. Mijn moeder wist niet meer waar Paradiso was. Maar gelukkig gokte ik goed en hebben we het gehaald. Toen waren we daar maar ja Wout had de kaartjes. En toen net toen Wout kwam gingen de deuren open. Dus net op tijd. Dit was Hein de Haan en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen hoe ik uit mijn dak ging.

Hein met Toploader
Je kunt 'Onka's big moka' hier bestellen.


Je kunt 'Magic hotel' hier bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten